onsdag&torsdag.

onsdag: idag var jag på stan med jonte och madde, senare också therese, :) och jag köpte faktiskt grejer idag, som jag behövde :D köpte ett par jeans från cheap monday, en tröja från h&m, och ett par tygskor från euro sko. :) väldigt nöjd med allt, förutom jeansen, som jag råkade köpa för stora, :P så dom var jag och bytte idag. men iaf, sen så åkte madde hem, och jag, jonte och therese satt på donken en liten stund, sen åkte vi buyss till monokrom (therese och jag hade sånkurs), och när vi kom dit då, så var inte vår kurslärare där. :O hon hade tydligen gått hem, för hon trodde att vi skulle sjunga vid klockan sju, men vi hade typ diskuterat det asmkt förra gången att vi skulle byta tid till åtta och hon hade pratat med oss att det skulle gå jättebra och allt, men så glömda idioten bort det ändå, så himla oproffisionellt, :S men så är hon ju bara nitton år och outbildad. jag vill inte riktigt ha henne, vill ha min gamla lärare, krister, känns som att han var mkt bättre. :/ men men, vi fick då istället låna ett reprum och sjunga där medans jonte spelade gitarr, :) gick ju rätt så bra det med.

torsdag: och idag, så var jag på stan med tilda. :D <3 var jättemys, vi satt och fikade, pratade en masssa, :) fast var bara en timma lr nåt, längtar tills n'ästa gång, får bli lite längre då, men är så bökigt nu med massa läxor och prov och sånt. :/ men det blir nog en nästa gång nästa vecka så, :) var och bytte mina jeans idag också. :) men vi tog iaf fembussen hem, skildes åt i ljungbyholm, och så satte jag mig bredvid viktor söta lilla mamma istället. :) pratade med henne lite om att kasnke gymma på björkhaga( påryds ålderdomshem, HAHA) men jag vet itne riktigt, för det skulle kosta 1000 spänn, för varje halvår lr nåt tror jag, så jag kasnke börjar inne i stan lr nåt istället. får se, för jag måste verkligen börja träna snart.. kondisen är inte på topp, och snart är det ju sommar. :D år väl försöka slimma magen innan bikinisäsongen börjar. ;) inte för att jag tor rjag kommer få ¨några resultat, men man kan ju alltid hoppas... ha :) men nu ska jag gå å äta, pappsen har ju lagat fläskpannkaka. :D mums! aja, ha de så bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0