seeeegt!

ååh, nu sitter jag och irriterar mig på att det tar sån tid att ladda upp videos på youtube. skaffade precis ett acc där, tänkte jag skulle försöka synas lite mer ;D lägga upp några videos och sånt. :) och hoppas på lite roliga kommentarer. hehe. och förresten, jag kanske ska sjunga på en livekväll på monokrom i kalmar nästa vecka, typ torsdag lr fredag är det, funderar på att göra det. ngn som skulle komma och lyssna isf? :D
men iaf, skulle ju skriva lite om vad som hänt idag också ju. ;) först idag på morgonen, vaknade jag vid kvart över sju, försovit mig då va, som vanligt. höll på att missa bussen, men som tur var så blevg det inte så :D för direkt på morgonen skulle det ju vara lite småkul, skulle titta på film på engelskan, men natursligtvis så cepade sig hela filmen, så vi fick sluta tidigare, och det avr ju bra det med. ;) sen hade vi musik <3, ekonomi. :| och sen åkte vi på teater på kagg. "skuld och oskuld" hette den, tycker faktiskt den var rätt så rolig ;D fast allting blir ju roligt när man sitter breve madde, hahaha! skitkul faktiskt.
sen åkte jag direkt hem, åt lite nudlar, bytte om, spelade gitarr och ltie sånt. sen åtke jag in till kalmar igen, sångkurs på monokrom. :) var kuuul, itne för att vi sjöng sådär jättemycket idag, men det avr kul ändå:) har fått en ny kurslärare också förresten, ååh kommer itne ihåg vad hon heter, men hon är iaf 19 år, och jättesnäll, tror det kommer bli vädligt bra med henne, och så blir ju allt lite roligare när man sjunger med ngn annan också, ska dela kurs med therese :) och så blir det ju billigare då me ;) men nu så orkar jkag itne skriva mer, klockan är ju så fruktansvärt mkt nu.
justeja, hade ju tänkt att jag skulle lägga upp ett videoklipp idag med, men det blir nog itne av, för jag fattar som vanligt itne hur man gör. ;D men det blir nog ngn annan dag, när maddde kan hjälpa mig. :) menmen, gonatt på er allihop, sov gott och dröm sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0