söndag.

och idag vaknade man áv att fem små taxvalpar ville upp på min madrass ja. ;) var ju hos magda igår, blev lite dricka och sånt så pappsen och jag sova över där. och mat var det med, jättegott :D till förrätt fick vi krustader med ngn räkröra, och så var det några med romröra. huvudrätt var vildsvin och älgstek (som bacon skjutit själv ;D)tillsammans med magdas goda klyftpotatis, rödvinssås, och så hade magda bakat bröd också. och sen förrätten; lime och passionfrukts-paj med ett "täcke" av marräng, haha ;D riktigt, riktigt gott. :) älskar magdas mat, tack för att du gick hotell och restarung på gymnasiet. <3 haha :)
aja, men vi åt frukost och så hemma hos magda, sen åkte vi hem. jag satte mig direkt vid datorn och spelade gitarr, som vanligt. ;) saknar min jonte förresten. :( som är i stockholm, och som ska vara där ända tills på tisdag. :/ men vi ska iaf träffas på onsdag, så så jättelänge behöver jag inte vara utan honom. :)) älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0