torsdag.

hejhej. idag har vi haft ännu ett nationellt prov i svenska, idag var det en uppsats man skulle skriva. vet itne riktigt hur det gick, men louise, som är vår svenskalärare, sa att hon tyckte att det gick bra, bara hoppas att jag får mvg, så jag akn komma in på STAGE4YOU! ååh.. jaja.
men efter skolan idag så bar det iväg in till stan med "lillasyster" elin, lr som jonafjant kallar henne; hobbiten. ;D men iallafall, först så gick vi då till mcdonalds, åt lite grann, sen gick vi å kollade runt lite, jag hittade en jättefin grå kofta, utan armar, och sen en brun väska som jag kollat på jätte länge, båda sakerna kostade 150:-, billigt och bra. :) ÄLSKA REA FFS!
men sen så gick vi till bussen, åkte hem, och när vi kom hem, så var jag tvungen att sätta mig och göra mina uppsatser färdiga. så elin fick sitta vid datan lite. ^ men just nu så är jag bara färdig med en, engelskauppsatsen, har musiken kvar, har inte ens börjat, vet itne hur?! :( men får väl komma på något. sen så har jag ju kemiprov imorn också, så då måste man ju öva på det sen också. :/ usch för skolan just nu asså! skönt att det är helg imorn sen iallafall. ska till jonte efetr skolan, ci ska laga tacos, coh så ska jag sova över hos honom. :) <33 TACK PAPPA!

image9
mina nya grejer. :)

image10
fruktansvärt ful och muppig bild, men det är iaf jag och elin. ;)


Kommentarer
Postat av: annika

vart köpte du koftan?

2008-02-15 @ 21:42:18
Postat av: sara

på jc :) fast det var på rean, så det är inte säkert att den finns kvar.

2008-02-15 @ 21:44:06
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0