En lugn söndag.



Steg upp för typ en timme sen, hur gutt som helst. och ännu bättre är att jag sitter och lyssnar på In Flames på högsta volym nu med, underbart. Dom är verkligen asbra. Fast hur bra dom än är så skulle jag aldrig säga att dom var bäst, för det är mina älskade Foo Fighters. Dave Grohl, hur kan man va så sjukt bra? Och så sjukt snygg. Finns ingen snyggare människa alltså. Förutom min lilla pojkvän då, men annars finns det inte det, jag lovar. Fast det är ju min smak det, skäggiga gamla gubbar med tatueringar, men som verkligen kan sitt inom musik. Det låter typ som min pojkvän också kom jag på. Fast han är inte gammal och har inga tatueringar. Men musik, det kan han. Och hårig, det är han, haha. Men hår är ju mysigt så. Nä, men nu ska ni få lyssna på Foo Fighters bästa låt, Best Of You. Älskar Daves röst i den här, sjukt sexig får jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0