bråk.

Finns det något värre än när någon är arg eller besviken på en? Det tycker inte jag, det tycker jag verkligen inte. När jag är som allra mest ledsen och nere, så är det för att jag är ovän med någon. Och just nu, så är det pappa. Men jag fattar inte varför han är arg på mig riktigt. Jag hade ju bara glömt. Det var inte meningen. Det var verkligen inte meningen! Jag skulle ha tagit en spruta idag, men jag glömde naturligtvis bort det totalt, så det blev ingen spruta. Och så kommer pappa hem, frågar hur det gick med sprutan, och så kommer jag ihåg. Fan också! För han blir ju så jävla arg på mig. :( Bara för det lilla. Det var inte meningen pappa, det var verkligen inte meningen. Förlåt för att jag är så jävla dum och trög, och bara gör massa jävelskap mot dig hela tiden. Men det är verkligen inte meningen att göra det, jag hoppas att du älskar mig ändå.  För jag älskar dig mer än mest av allt. Du är det bästa som finns. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0