kärlek är jobbigt ibland.

Hej gott folk.
Har inte skrivit en endaste rad på hur länge som helst, har blivit lite less på de. Inte så jättekul och inte riktigt min grej egentligen, men jag antar att jag ska försöka börja lite smått igen. Hoppas någon uppskattar det ialf.
Igår konfirmerades min "lilliasyster" Elin. (Hon är egentligen inte min lillasyster, men hon är som en, så jag kallar henne för det, sötbollen.) Hon hade en jättefin klänning på sig, och världens finaste hår. och håret hade hennes riktiga storasyster Therese gjort, riktigt duktig är hon. Elin var verkligen jättefin, riktigt, riktigt vacker var hon. Efter den himla roliga tiden i kyrkan åkte vi hem till Elin. Hennes kära moder hade gjort massor med god mat, och sen till efterrätt en riktigt söt och god tårta. Riktigt mums varé! Men ialf, det blev en riktigt trevlig dag/kväll med massa underbart folk. Och Elins snygging till storebror var ju självklart där också. Jag blir galen av honom. Han har jag varit kär i i mer än två år. Och det känns inte som att jag någonsin kommer glömma honom. Varje gång jag ser honom så håller hela jag på att falla sönder i småbitar, bara för att jag vet att han&jag aldrig skulle funka. Eller, det skulle säkert funka. Jag hoppas det ialf. Det känns som att det skulle kunna funka, vi klickar så förbannat. Han får mig alltid att skratta. Han får mig att göra de mest konstigaste sakerna, bara för att han ska rikta sina ögon mot just mig, eller att jag ska få röra vid honom. Det räcker med att bara snudda vid honom, det räcker med att det kanske bara är en retsam knuff, eller att han (som han gör varenda gång jag träffar honom?) ger mig en ordentlig spank på röven. Fast allra helst skulle jag vilja att han skulle hålla om mig, dra sina händer genom mitt hår, pussa det, och säga att han är min. Ja, jag tror ni fattar att jag faktiskt är riktigt kär. Kärare än någonsin. Att jag vill ha just honom, mer än något annat på jorden. Och ja, drömma går ju. 
image24
Och förresten, om jag nu inte orkar skriva så himlans mycket, så kanske jag lägger in lite bilder och skriver någon rad. Det får duga isf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0