gah, jag är kär.


Idag hände det.
Där inne på bion, när jag satt där och kollade.
Absolut första ögonkastet så såg jag det.
Det absolut snyggaste jag någonsin sett i hela mitt liv.
Robert Pattinson.
I Twilight.
Som världens sexigaste vampyr.
Jag dör.
Har verkligen aldrig sett någon snyggare människa tidigare.
Han är så snygg att man knappt kan kalla honom mänsklig.
Helt sjukt.
Gah.
Jag är nog ungefär jättekär i hans utseende.
Och i hans karaktär "Edward Cullen".
Världens mysigaste, romantiske vampyr.
Aja, jag var verkligen tvungen att lägga in det här, så självklart lägger jag in lite bilder så ni också kan dregla!




Förlåt för ett faktsikt ganska så onödigt inlägg.
Men ni måste ju erkänna.

Visst är han omänskligt snygg?

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

oooh, hans hår, i like! ;)

2008-11-23 @ 14:01:03
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0