foo fighters <3


Det är sjukt hur mycket det kan hjälpa att bara lyssna på musik, att bara lyssna på Foo Fighters, när man har det jobbigt, när allting känns skit, när allting bara rasar samman, när man har en syster som bara hackar på en, hela, hela tiden, när man precis har gjort slut med sin pojkvän. Då är det bra att bara sätta sig ner och lyssna på sitt favoritband. I mitt fall är det Foo Fighters, det enda bandet vars sångare ger mig rysningar, det enda bandet jag kan lyssna på utan att tröttna. Helt underbara är dom.
Men nu så ropade pappa och frågade om jag ville ha en munk, och självkalrt vill jag det, så nu ska jag gå. hej!


Kommentarer
Postat av: nadia

heja foo fighters, jag har blivit kär i deras låt best of you faktiskt !

2008-10-05 @ 18:16:35
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/
Postat av: emeli

Ah, tack så mycket för tipsen om stageforyou! Jag är inte riktigt säker på hur det blir än, men kanske vi ses ngn dag nästa år:) tacksupermassa !

2008-10-05 @ 18:43:33
URL: http://mlisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0