krogshow med tove!


Tove

Hej hej.
Idag blir det ingen dagens outfit, liksom igår. Dels har jag inte hunnit ta någon outfitbild, och dessutom så är jag itne hemma. Är hemma hos tove, kom  precis hem från Möre hotell, sjöng och spelade lite för några matgäster. Tyvärr så var det inte så många som kom för att äta, men vi sjöng lite ändå. Fick ju gratis jättegod mat, så det var helt okej ändå. Och nu ska vi sätta oss och titta på Moulin Rouge, och sen ska vi nog ta å gå och lägga oss.
Och imorgon så ska jag klippa och färga håret! Vet dock inte riktigt än hur jag ska göra, men det är sånt som märks imorgon! :)
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, så jag säger väl godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0