vattenpipa, musik och therése!

Rubriken sammanfattar nästan hela min gårdag, förutom då när vi åt massa godis. Hängde alltså med Therése hem igår, åt först lite kyckling och färsk pasta, sen fick vi skynda oss bort till skolan, skulle kolla på Nocturne´s genrep inför konserten ikväll, de ska vara förband åt amanda jenssen i karlskrona! Och genrepet var kanonbra, allt kommer bli skitbra ikväll tror jag! Men sen efter genrepet så gick Therése och jag hem till henne igen, och så började vi funera på vad vi skulle göra. Och så kom vi på en sak, vi kunde ju gå bort till Frank och röka vattenpipa! Asnice. Men först så repade vi lite låtar, kanske ska försöka repa lite och uppträda någon gång i skolan, får se. Men ja, vi köpte godis, drog med oss vattenpipan och så gick vi bort till Frank. Och så kom även Aja, Elin, och Kim. Trevligt värre! Dessvärre så kom vi inte hem förrän halv tolv, så idag är vi rätt slitna. ^^ och ikväll så blir det dans, och efter det blir det nog lite supa! :) Kommer bli en riktigt bra kväll, men nu slutar jag så, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0