livet är hårt.

Just nu sitter jag framför datorn och försöka slappna av.
Men det är inte så jävla lätt när det är som det är:

  • Två låtar till melodifestivalen har inte repats en endaste gång, och vi ska upp på scen nästan vecka. (!)
  • Jag har riktigt ont i min jättesvullna hals, möjligen så att jag har åkt på en halsfluss för andra gången på en månad. Inte bra, måste bli frisk så fort som möjligt, måste blir frisk NU!
  • Jag har glömt bort vilka dagar och vilka tider jag har bokat reptid. (PANIK!!)

Plus att jag lyssnar på In Flames just nu, kanske inte den mest avslappnande musiken... Haha.
Men jag ska ialf till Torsås idag och fixa allting, boka lite biljetter till nära och kära, kolla reptider, möjligen också boka reptider. Sen vidare till Bergkvara, till Micke och kolla lite Spand-X kläder! Dagens höjdpunkt vill jag lova, fett kul!
Jag hoppas verkligen att allting kommer ordna sig. Vilket jag faktiskt tror det kommer göra, allting brukar alltid fixa sig till slut. Skönt.

Och jag hoppas att alla som kan kommer och kollar på melodifestivalen den 23-25 april?


Kommentarer
Postat av: M A D D E

åfcåås

2009-04-19 @ 23:33:20
URL: http://madderomin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0