OK baby det är dags att vi ska vinna allt

Två minuter kvar du lovade det är okej
Sjunker ganska fort men du lovade det är okej
Du kysser mig så hårt men din mun den smakar salt
Det bankade i mitt bröst men du sa vi kommer vinna allt

Du sa vi kommer va med varandra varje dag
Om vi tar en tur ner i havet bara du och jag
20 kilo bly har jag runt min ena fot
Att somna i varann kommer va det finaste vi gjort

Det var i tonåren vi såg nåt som ingen kan förstå
Mmmm
Och om ingen kan förstå ner i havet vi ska gå
Mmmm

Du säger okej baby det är dags att vi ska vinna allt

Baby vi är här det är dags att vakna nu
Jag blåser i din mun för du vet du måste vakna nu
Du rycker inte till när viskar svagt ditt namn
Du krama ej tillbaks när jag lyfte upp dig i min famn

Du säger okej baby det är dags att vi ska vinna allt

//Simon Norrsveden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0