önskedröm

Haha, justeja.
Drömde en skön dröm inatt. Som inte hade varit helt fel att uppleva.
Kommer ju dock som vanligt inte ihåg helt och hållet hur det var.
Men ialf, en känd manlig sångare.
Kommer inte ihåg vem, haha!
Han spelar gitarr och börjar sjunga.
Till min förvåning en asfin låt, som heter falling och flying, av en underbar sångerska Grace Potter.
Han har världens finaste röst, och jag är helt hänförd.
Efter ett tag börjar jag lägga in bästa stämman någonsin.
Vi sjunger tillsammans och efteråt säger han att han tycker jag är asgrym!
Vi fortsätter sjunga tillsammans och jag blir världskänd!
Haha, snacka om önskedröm.
Känns jävligt långt borta, kan man ju säga.
Men, vem vet?

Någon gång ska väl något bra hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0