stress och panik

Alltså shit. Denna dagen. Ett rent helvete bokstavligt talat!
I skrivande stund sitter jag hos madde.
Hade tänkt att ta en buss vid 10 i morse, men jag försov mig.
Plus att mina sms hade inte skickats till madde, som tydligen var inne i stan hos sin pojkvän...
Sen när jag vaknat försökte jag ringa madde ett antal gånger, men hon svarade inte.
Jag fick panik, ringde syrrans pojkvän och frågade om skjuts.
Han hade inte tid..
Sen ringer madde, och hon och hennes pojkvän ska hämta mig i ljungbyholm.
Pustar ut.
Dock har jag fett bråttom, typ fyrtio minuter på mig att hänga ut tvätten, plocka i ordning massa kläder och dricka och sen cykla bort till viktor och mata katten.
Shit.
Stressade som ett as.
När det var tjugo minuter kvar så cyklade jag bort till katten.
Hade med mig väskan medkläder och så.
Satte in cykeln i viktors garage, och ställde väskan på biluppfarten.
Tänkte att jag tar den när jag går ut sen.
Gick in och matade katten, tio minuter kvar.
Tog det lugnt, och bara pustade ut.
Sen såg jag att klockan började bli mycket igen, så jag sprang ut till bussen.
När jag sen sitter på bussen kommer jag på.
FAN! Jag hade glömt drickan hemma.
Men äsch, pappa kan komma med den sen.
Sen kollar jag på sätet bredvid mig.
JAG HADE GLÖMT MINA KLÄDER PÅ UPPFARTEN!
Fyfan, snacka om panik.
Mutade maddes pojkvän med hundra kronor, så han kunde köra till påryd, hämtade alla grejer och så var det ordnat.
Men fyfan vilken panik jag haft.
Haha, herrejösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0