bara dem.

Jag börjar bli trött på att anstränga mig,

När du ändå aldrig låter mig betyda något.

Jag börjar bli trött på att anstränga mig,

När du ändå inte bryr dig.

Jag börjar bli trött på att anstränga mig,

När du ändå aldrig anstränger dig för mig.


Varför inte försöka förstå.  

Att förstå att du faktiskt sårar.

Du låter mig inte komma nära, du låter mig inte vara nära.

Du bryr dig inte, du ser inte.

Jag vill ju vara nära. Allt jag vill är att vara nära.

Men det är svårt.

Det är alltid dem, dina dem.

Aldrig jag. Det är bara dem.

Dikt skriven av; Mig.

En dikt som faktiskt är tillägnad en av mina vänner.
En som jag trodde jag en av de allra bästa.

Men som inte brydde sig ett skit. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: madde

älskipälski :/

<3<3<3<3

2009-02-11 @ 12:14:42
URL: http://madderomin.blogg.se/
Postat av: Jenna

Du är så duktig! Lägg aldrig mer energi på någon än vad du får tillbaka. Den som inte ser vilken vän du är, är inte heller värd vänskapen. PUSS

2009-02-11 @ 12:59:23
URL: http://jennasophiavidepil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0