hysteri.

Filmen alla snackar om just nu.
Karaktären som får alla tjejer att smälta.
Låten och rösten som får alla sångerskor att bli avundssjuka.


Det jag snackar om är ju självklart filmen Twilight, Karaktären Edward Cullen, låten Decode med Paramore.
Och jag tillhör fansen i alla kategorier, filmen, karaktären, låten.
Jag tycker det är underbart.
Hela grejen har berört mig så mycket, jag satt som förtrollad på bion,
och efteråt, funderade jag starkt på att gå in och kolla igen.
Direkt när jag kom hem, sökte jag på internet efter bilder på Edward, Robert Pattinson.
Jag satt och suktade hela kvällen.
När jag sedan hörde låten på Mtv, herregud, jag är helt fast.
Och jag är absolut inte ensam.
Nästa steg nu är att gå till biblioteket och läsa alla böckerna.
Som sagt, hela Twilight-grejen har berört så många, så mycket.



Vad tycker ni om Twilight?

Kommentarer
Postat av: Sofie :D

Du måste läsa böckerna! det är världens bästa! :D

2009-02-02 @ 21:28:00
Postat av: sara

det ska jag göra! :D

2009-02-02 @ 21:30:12
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0