bjuder på en liten lista!

Var ett väldans tag sen jag skrev något här,
och det här kanske inte är något särskilt kul att läsa, men det är ialf något.
Kommer nog igång snart igen!

Lovar du att vara ärlig: kan jag väl försöka lova.
Du heter: sara kristoffersson
Smeknamn: sara kå, kristoffersson
Låt just nu: between you and me med D.A.D, Disneyland After Dark
Beroende av: socker, vänner, bekräftelse och musik.  
Favoritkaraktär(er) i bok: har faktiskt ingen aning, läser tyvärr itne så mycket böcker.
Vem behöver du mest just nu? kan inte bestämma mig för just en person, behöver många.
Vad tror folk om dig? att jag jämt är glad.
Stämmer det? nej.
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon och mina kläder.  
Vad säger du för att imponera på någon? att jag sjunger, håller på med musik.
Hur imponerar man på dig? var dig själv, stå för vad du tycker, och ha åsikter istället för att sitta tyst. men. ha inte åsikter, bara för att ha åsikter.   
Brukar du skratta för dig själv? haha, ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? bytte precis mobil, så inkorgen är tommare än tommast!  

Vilken är din favoritmålning? en tavla mamma målade för länge sen, blommor i en vas.
Vart bor du: hos pappa i lilla påryd, och med min syster i söderåkra.
Trivs du där: det gör jag verkligen.
Äger du några converse: japp, ett par vanliga svarta.
Festar du mycket: jo.  
Sprit, cider, vin eller öl: kvittar. cider kan väl kanske vara favoriten.  
Brukar du bli för full: alltid.
Vad har du för mobil operatör: halebop.
Är du allergisk i mot något: nepp!
Har du haft sex idag: nej.
Nästa mål i ditt liv: jadu, jag har många mål. bl.a bli artist, ta körkort, skaffa jobb, bli reseledare, plugga utomlands till sångpedagog m.m.
Hur svarar du i mobilen: "ah hej, det är sara"
Vem ringde du senast: tres
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? att hon var trött ungefär. ^
Antal timmar sömn inatt: 10-11.   
Sov du ensam: japp.
Tycker du om din pappa: min pappa är bäst.  
Brukar du komma i tid: någorlunda.
När mår du bra: när jag är bland folk.
När blev du fotad senast: igår tror jag.  
Hur känner du dig nu: trött, ful och blöt i håret. ^^  
Vanligaste färg på dina kläder: svart såklart.  
Vad tycker du om fötter: verkligen inte. hatar alla fötter.
Är du smart: ibland. men oftast inte.
Är du aktiv i skolan: hm, inte för tillfället.

Vad saknar du: en mick och ett mickstativ. massor av snygga kläder.
Hade du en bra kväll igår: hm, inte super kanske. men den höjdes rejält klockan 1 på natten! (Y)
Favorit dryck på morgonen: hm. apelsin/ananas-juice.
Rakar du benen: japp.
När brukar du gå och lägga dig: väldigt olika.
Är du blyg: beror på situationen.
Sysslar du med någon idrott: nej.
Vill du hellre ha mail än brev: det är väl lättast. men gladast blir man för brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hm. kanske.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: inte så jättemycket.  
Har du spytt offentligt: tyvärr ja.
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: sagt lite för mycket, försökt kyssa ofrivilliga. ^^ usch.
Vad skulle du göra om du vore det motsatta könet för en dag: som väldigt många andra, runka. fast kanske inte hela dagen, men. ;P

Är du nöjd med ditt liv: kan väl inte klaga.  
Om inte, vad vill du ändra på: vet inte. om allt hade varit lite enklare kanske det hade varit bättre.
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: hm, nej. estet kanske isf?
Är du bortskämd: ja. fast inte överdrivet. men om pappa hade haft pengar nog hade jag varit jävligt bortskämd.
Vad gör du i morgon: vet inte ritkigt. tar det lugnt, och kanske gör mina tre uppsatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0