min ippi



Min fågel är ju ganska söt.
Han vägrar lämna min hand, som han för tillfället försöker kräkas upp mat på, så jag knappt kan skriva.
Kräkas upp mat låter ju lagom mysigt, men för fåglar antar jag att de är en liten kärleksgest.
Han är nämligen ganska förtjust i mig, finns nog ingen kille som är kärare i mig, haha!
Han är för söt.
Fast jävligt jobbig på morgonen dock.
FYFAN.
Så fort solen går upp, och det strilar in lite, lite, LITE ljus igenom fönstret,
piper han som en galning bara för att jag ska vakna och släppa ut honom.
Och det är ju inte riktigt min grej att stiga upp tidigt, så...
Nu sitter han och hänger i min lugg så jag knappt ser något.
Kul!
Jobbig som ett as, men något av det sötaste som finns.

Min iippi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0