nytt om lägenheten

Igår var jag och pappa i bergkvara och flyttade alla möbler och grejer in i lägenheten!
Snacka om att man känner sig mörbultad.
En dubbelsäng, en soffa, en tv-bänk, ett skrivbord, ännu en soffa, tre stolar och ett köksbord.
Fyfan, träningsvärk som attan.
Speciellt i röven, av någon konstig anledning..
Men jag känner att jag börjar komma igång nu.
Längtar tills jag får internet, tv och allt det där också.
Så jag kan börja bo där utan att bli uttråkad till döds, haha.
Tog dessvärre inga bilder pga bortglömd kamera.
Blir en del när jag fått dit alla andra grejer också, mattor, gardiner etc.
Pappa precis innan han åkte hem: "Ah, grattis till din första egna lägenhet nu då!"
ÅH, vilken känsla säger jag bara!
Det är verkligen mitt eget.

Bara mitt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men ååh, grattis! :D Fan jag vill med flytta hemifrån :(

2009-07-11 @ 00:12:34
URL: http://emofilten.blogg.se/
Postat av: sara

svar amanda: tack! :D Jo, det är jävligt gutt faktiskt, slippa allt tjat och bara ha sin egen livsstil. :)

2009-07-11 @ 01:27:05
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0