changes


posarN i bilen

sara&hulda, saknade tider.

sara, hulda, viktor. mumma!

*HOST* fjortis.. *HOST*

Jadu, såhär såg man ut en gång i tiden.
(Kan tillägga att bilderna togs ungefär när jag gick i åttan.)
Förutom svarting, så var jag också brun med blont underhår, usch.
Fast det ansågs ju vara snyggt då.
Jag bytte hårfärg så som andra bytte underkläder.
Okej, inte riktigt, men nästan.
Eller. Inte ens nästan, men ah. Ofta!
Och jag känner att det är dags för en liten förändring till hösten igen.
Efter 1 ½ år som blondie, är det nästan dags.
Hade varit galet skönt, dock får väl pappsen spader om jag gör det.
"Jag har haft samma hårfärg i 53 år, jag är nöjd med det ändå!"
Han kör på "det var bättre förr" rätt ofta kan jag ju tillägga.
Men jag älskar honom ändå.

Min lilla truckdriver-farsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0