folk, alkohol och ett litet nakenbad på slutet.

Trött?
Illamående?
Huvudvärk?

Bakis.
Ohja, jag är bakis.
Ännu en gång har jag lyckats att få med mig lite mer dricka än vad jag egentligen behöver, och naturligtvis sugit i mig varenda liten droppe.
Självklart!
Den här bakfyllan har fått mig att inse.
Jag dricker nog snäppet för mycket.
Inte bara de gångerna jag dricker.
Jag dricker för ofta.
Alldeles för ofta.
Men det är det slut med nu!
Jag ska inte lägga av helt, men mindre och mer sällan.
Låter som en jävligt bra idé, kanske man kan sluta göra bort sig totalt varenda kväll?
Man kanske ska ta och vara ännu mer nyttig?
Springa/gå en runda någon gång ibland, sluta småäta.
Jag har ett litet hum om vad jag vill ialf.
Frågan är om man klarar av det bara.
Men vafan. JAG SKA KLARA DET!
Så. Nu har jag ett mål.
Fan va bra!

Aja, lite bilder från igår;


Rätt fint i vita sand, får man väl lov att säga?

Madde hade med sig kritor! (fråga mig inte varför..)

Madde ritar!

Madde var söt. :)

Jag också! HOST

Aja, jag hade en rätt trevlig kväll med nakenbad och allt ändån.
Tack allihopa!

Kommentarer
Postat av: ebba

NAOOKENBAD!:D

2009-06-30 @ 11:41:05
URL: http://www.ebbakask.blogspot.com
Postat av: sara

NAKENBAD! :D

2009-06-30 @ 12:06:05
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0